http://www.youtube.com/watch_popup?v=t1gTzc7-IbQ&feature=player_embedded
http://www.intime.sk/sk/Balikomat-24-7/Ako-funguju-balikomaty-.html
http://www.tranzistor.sk/vyroba-elektriny/clanky/vyroba-elektriny/1739-palivovy-clanok
http://www.autonavzduch.cz/index.htm
http://www.youtube.com/watch?v=6Cf7IL_eZ38
Dnes bežná vec na každom aute. Ale ako to vlastne funguje?
http://www.zavolantom.eu/2010/06/20/diferencial/
Špecialisti z japonskej Hondy predstavili inteligentnú mobilnú stoličku. Pozrite si video na stránke: http://www.flixxy.com/honda-u3-x-personal-mobility-device.htm
http://www.youtube.com/watch?v=IcIG2MCJwEY
Žiadny premrhaný čas, vlak sa vo veľkej rýchlosti presúva celý čas. Ak je medzi Beijing a Guangzhou 30 staníc, zastaviť a znova rozbehnúť vlak na každej stanici znamená stratu ako energie, tak aj času. Zastavenie len na 5 min na stanicu (nie je predsa možné starších ľudí pozhadzovať) znamená navýšenie trvania cesty vlaku o 2,5 hodiny (5min x 30 staníc).
Ako to funguje?
· Pre tých, ktorí nastupujú do vlaku: cestujúci na stanici pred príchodom vlaku do stanice nastúpia do prípojnej kabíny. Keď príde vlak, nezastaví, len spomalí, aby zachytil prípojnú kabínu, ktorá sa presúva spolu s vlakom po jeho streche. Keď sa vlak vzdiali zo stanice, cestujúci nastúpia z prípojnej kabíny priamo do vlaku. Po nástupe všetkých cestujúcich sa prípojná kabína presunie na koniec vlaku.
· Pre tých, ktorí vystupujú z vlaku: kým je vlak ešte v pohybe, cestujúci, ktorí chcú vystúpiť na najbližšej stanici, nastúpia do prípojnej kabíny, ktorá je na streche na konci vlaku. Keď vlak príde do stanice, prípojnú kabínu odpojí na vstupe do stanice. Cestujúci vystúpia z kabíny pohodlne po odchode vlaku zo stanice. V rovnakom čase na výstupe zo stanice vlak naberá na strechu v prednej časti vlaku novú kabínu.
Výskyt húb: http://www.nahuby.sk
Spracovanie húb: http://www.huby.sk/eshop/index.php/clanky/72-vyuitie-a-spracovanie-hub.html
Kamenný Mlyn 27.10.2010- ľadový zber :o)
Kamenný Mlyn 19.10.2017